Vi lever!!

Om det nu va nån som trodde att vi avlidit p.g.a näringsbrist?
Även om det va bra nära en tidig morgon i torsdags när Emil (oxå en Viborgare) tog den här bilden.

Trötter & Trötter!

Vi har under veckan lidit av lite motivationsbrist både Långben och jag, men vi har kämpat oss igenom det på ett bra sätt. Men vi känner båda 2 att viktminskningen i morgon kanske inte kommer att bli den bästa, ska Lille-Fridolf kanske gå in o knipa första platsen i morgon??
I torsdags morse va det ju nånting som kallas Gökotte golf här ute på klubben, vilket innebär att det är en tävling där start är 06.00, och kl 05.00 skall det traditionsenligt ätas sill-macka, vilket i sin tur innebar att jag & Långben va tvugna att va här kl 04.00!!!! Och Rangers match började 02.00!! Då förstår ni ju. Så vi tror att en trötthet har legat oss i fatet sen dess, därav motivationsbristen. Och det har varit mycket folk och bra dagar på restaurangen sen i Torsdags så man har inte haft ork att ta tag i promenader o träning riktigt denna vecka. Men i morgon är det en ny vecka och då jävlar kör vi igen!!

Jag har även hållit mig helt borta från all form av alkohol i helgen........för helgen är väl bara lördag-söndag va?
Men ska erkänna att det faktiskt blev nåt glas vin i Torsdags kväll till sveriges fiaskomatch i hockey VM, fy fan va usla dom va!!

Well well mina smala fina vänner, kampen går vidare! Må bäste man vinna i morgon.

Som avslutning tänkte jag citera min gode vän Andreas "Lillen" Haglind från en bussresa till en borta match i Sunne för en massa herrans år sen.

"Sunne.....ligger det närmare Norge än Sverige?"

Vi hörs i morgon efter invägningen igen!

Skepp o hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0