Vecka 3 avgjord!!

Jaha kära vänner då va det klart vem som vann vecka 3!

Som jag berättade i går så har det varit lite motivationsbrist och trötthet som drabbat mig o Gurra Långben den sista veckan. Men jag tycker att vi kämpade oss igenom det på ett bra sätt iaf.
Så det va med spänning och blandade känslor man ställde sig på den där förbannade vågen i morse!
Skulle verkligen Lille-Fridolf komma in o knäcka mig och Långben i morse, det va den stora funderingen innan vi hoppa upp på¨vågskrället!?

Själv så bet jag i hop som satan i går och åt i princip ingenting, ett par skivor karré-stek till lunch och 2 kokkorvar utan bröd på eftermiddan var det enda jag petade i mig i går. Och sen startade jag dagen kvart över 6 i morse med en sjujävla lång promenix! Skulle det räcka till seger........?

Så det är väl dags att avslöja det nu!


Veckans vinnare är:

Mats "Hövdingen" Hallgren!!!!! Äntligen! Som Gert Fylking skulle ha sagt!!!

Med en viktminskning på 2,0 kg och en procent minskning på 1,8% så tog jag hem det denna vecka!


Veckans runner up, silverplatsen intogs av:

Lille-Fridolf Chriille.
Med en viktminskning på endast 0,1 kg så tog han andra platsen. Viktminskningen va för liten för att räkna ut procent.

Och då kan ni ju nästan gissa att Gurra's farhågor stämde.
Han vägde nämligen in på +0,1 kg!!
Kan väl säga att han inte va riktigt nöjd med det.
Men om sanningen ska fram så drog han ju upp ett jävla tempo dom 2 första veckorna och gick då ner 7 kg, så jag tror att det här va en liten effekt av det bara. Jag är säker på att han redan nu går i revanch tankar!!

I helgen har syrrans grabb o hans pappa varit här och hälsat på. Så vi utmanade Gurra o Emil på bowling.
Vi tre mot dom två! Och det blev en förkrossande seger för Team Hallgren! Nu lär jag ju lägga till att det INTE va tack vare mig vi vann, utan Kenneth (Henkes pappa) som spelade dröm-bowling. Va tvungen att poängtera det för att Långben skulle godkänna detta inlägg!

Däremot fångade jag upp en bild på Långben i kastmomentet:

Tycker att det finns en hel del att slipa på i tekniken!
 
Well well mina smala fina vänner, i dag sitter jag i kiosken på 10an! Så om nån känner för en korv o en kaffe är det bara att komma hit....själv hoppar jag över körven!

Ha det bra, hörs snart igen.

"Kvinnor föredrar män som tar dem utan att förstå dem, framför män som förstår dem utan att ta dem"
-Kenneth "Snucke" Garman. Valleshill, Arboga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0