Första inväningen närmar sig.....

Morsning på er!
Tänkte ge er lite lägesrapport inför helgen och för veckan som gått hitills.
Jag o Gurra har kämpat på med promenixer på mornarna och varit grymt noga med kosten. Lille-Fridolf (Christos) har inte jobbat den här veckan, så jag vet inte hur han skött sig. Men han lär ligga i om han ska vinna veckans utmaning. Själv är jag aningen orolig inför helgen. Åker till Stockholm o ska på hockey VM med Matte, Jensa, Klintan, Jönsson, Holm, Steffe och hans 2 kusiner, känner att det kan bli åka av på Golden Hits senare under kvällen....bara på med dansskorna o upp med klackarna i taket hela kvällen, så ser vi det som ett fint träningspass. Frågan är ju vad jag ska dricka under kvällen?? Gurra säger att det bästa är Skinny-bitch! Är smaksatt vodka med sodavatten, men jag skiter i smaken..det är fan stenhårdare utan smak! Kan nog slinka ner nån fernet oxå. Bävar mig för hotell-frullen på söndag.......Bara o va stark. Är ju invägning på måndag morgon och jag ska ta hem första veckan!.
Gurra o Chrille ska ju jobba hela helgen, så föutsättningarna för dom inför måndagens invägning ser ju lite bättre ut.....MEN JAG HOPPAS JAG KLÅR DOM ÄNDÅ!!
Vi va f.ö tvugna att ta bort lite info från Chrilles faktainfo under hans bild. Hans fru Lotta tyckte det inte stämde det som stod riktigt. Sen han gått ner 17 kilo så har han åter börjat se pitten igen, o då tycker han det är så kul att leka med den själv...haha.
Well well mina smala fina vänner, vi hörs på måndag morgon igen efter invägningen!
Simma lugnt i helgen.

"When the going gets tough, the tough gets going"

Kommentarer
Postat av: Coach Team Viborg

Mats, du lär ju posta några bilder här på bloggen och uppdatera lite om galejet i sthlm. Jag vill se dansskorna med klackar (?) i taket när du svänger på Golden Hits ;)

Btw..det är sjuuukt mycket kcal i sprit, men det visste du väl redan?!

2012-05-04 @ 15:31:47
Postat av: Mats Hallis

Det kommer upp lite bilder efter helgen, jag lovar.

Ja det där med spriten är ju ett dilemma av rang! Men får väl hoppa över all forma av mat i stället.

Men torrt vitt vin ska va mindre dåligt.

Nu ska jag börja putsa skorna....

2012-05-04 @ 16:18:43
Postat av: Henrik

Kommer följa kampen med spänning, men vem vill egentligen köpa mat av en smal kock???

2012-05-04 @ 22:42:51
Postat av: Hallis

ingen kommer att sluta som smal heller, så det är lugnt!

2012-05-05 @ 00:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0