Segerintervju

Här kommer en liten segerintervju med första veckans segrare, Gustav Långben Viborg.

Nå, hur känns det Långben efetr första veckans förkrossande seger?
-Det kämms bra, trodde mycket på mig själv.

Vad var seger-receptet?
Stark vilja, nogrannhet.

Hur tror du dina motståndare känner sig i dag?
Tror Mats är jävligt besviken, Christos drack för mycket portvin i lördags.

Hur ska du göra för att behålla formen?
ska fortsätta med mitt vinnand koncept, och försöka lägga över skavsåren på en annan del av kroppen än fötterna.

Känner du flåset i nacken från Hövdingen och Lille-Fridolf?
Nej inte av Lille-Fridolf!

Det går rykten om att du ska ut på lokal o rulla hatt till helgen, stämmer det?
Det är ren o skär lögn. Bara lösa rykten som florerar kring en vinnare.....som vanligt.

Tror du att du står som segrare nästa vecka också?
Jag hoppas det, men jag känner att chansen är stor att jag inte ska göra det.

Hur ska du fira denna formidabla seger i kväll?
Med ett stort glas isvatten!

Till sist, vad önskar du dig mest av allt?
Fred på jorden.

Då tackar vi Gustav Långben Viborg för pratstunden, och önskar honom lycka till.
Tack tack.....får jag hälsa?
-Ja absolut.
-Då vill jag hälsa till min flickvän Evelyn som pluggar i Kalmar...puss puss. tack o hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0