MATS HALLGREN


ÅLDER: 40 ( CIRKUS )

STARTVIKT: 117,3 KG
MIDJEMÅTT: 126 CM
LÄNGD: 180 CM
MÅLSÄTTNING: 95 PANNOR!


Mats styrka: Mycket att ta av. Stark vilja och mentalt stark.

Svaghet: Popcorn och bakfylla. ( OBS: Kan dra i sig flera popcornpåsar på bakfyllan. )
Och om Rangers går långt i slutspelet så blir det många vakna nätter och lite sömn in i Juni..

Mats spektakulära taktik: Äta rätt och mycket morgonpromenader ( även fast det spöregnar ), och en del annan träning. Vara stark och psyka sönder mina motståndare!


Såå till frågan: Vilka hejjar på den här mentalt starka hövdingen?

Kommentarer
Postat av: linn

Jag lägger min röst på hövdingen av Haketorp!

2012-05-04 @ 11:15:24
URL: http://www.linnlundborg.se
Postat av: Hallis

Tack ska du ha Linn!! Det va väldigt fint gjort av dig!

2012-05-04 @ 14:17:50
Postat av: marcus jönsson

"vara stark" säger du jamen håll dej ifrån alkoholen i stockholm på lördag då???

2012-05-04 @ 18:42:38
Postat av: Anonym

Jag hoppar över maten i stället broder! sen håller jag mig till torrt vitt vin, ska va det bästa

2012-05-04 @ 20:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0