Långben's nya träniningsredskap del 2

Då har långben införskaffat ännu ett nytt träningsredskap!

Han har till och med börjat träna på arbetstid! Men om jag ska va ärlig så tycker jag inte att det ser alltför tungt o jobbigt ut!
Och i morgon ska han va ledig, hans sambo kommer hem över helgen (pluggar i Kalmar) och jag hör det surras om pizza här i bakgrunden! Så dum kan han väl ändå inte vara?? Han kanske lägger ett inlägg i bloggen under kvällen o berättar vilken pizza han åt.

Så i morgon blir det jag Lille-Fridolf o Eric (Långben's brorsa) som knegar, fullbokat hela dagen så det blir full fart framåt!

Ska även bli spännande o se hur det går för Lille-Fridolf med hans nya telefon, gubben har ju skaffat Iphone! Modellen innan han hade va ju en Nokia Hedenhös, så det kan nog bli lite grekiska svordomar här i morgon.

Veckan som gått har flytit på hyffsat, började trögt men har spurtat på bra mot slutet. Fortsätter jag ligga i så räknar jag med att ha tappat 3,5 kg till på måndag, det är fanimej min tur o ta hem veckosegern nu! Långben har börjat cykla ut nu oxå, men han tycker inte att han gjort tillräckligt denna vecka.
Tyvärr så är jag bortbjuden till hockeyn i kväll, och Norgren har lovat att plocka fram en fin konjak! Det gör mig nervös....hur fan ska jag kunna motstå den???

Well well mina smala fina vänner, nu ska jag ställa mig i köket o göra lite skagenröra!

Simma lugnt i helgen, så hörs vi efter invägningen på måndag....om inte förr.

"Får du en grek till vän, ska du ändå inte lägga i från dig batongen"
-Peter Thelin, från en annan del av köping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0