Full fart framåt...



Tjena tjena!
Torsdagens morgonpromenad till restaurangen resulterade i ett litet skavsår som under kvällens fotbollsmatch blev lite sämre. Men det är väl bara köra på tänkte jag, på med plåster och fredag morgon erbjöd strålande väder så på med löparskorna och med raska, bestämda steg började jag min 50 minuter långa färd åter igen till restaurangen.
Väl framme och nyduschad blev det frukost med "hövdingen" av Haketorp. Kesella med bär och kokta ägg. Dagen rullade på och det stora samtalsämne handlade mycket om Hövdingens helg i Stockholm.
Hur mycket han skulle våga äta och dricka.
Han är en stark person och själv tror jag han höll igen, en liten gnutta i alla fall .

Fredags kvällen bjöd även på den fina bilden(översta) som jag tog när jag kommit hem. Envis och långben som man är så skulle inte detta skavsår stoppa en riktig Djurgårdare.
Lördag morgon var bara att hoppa i sin löpar utstyrsel, på med ett skavsårs plåster och ge sig iväg , denna morgon blev det löpning tills hälen sa ifrån och jag fick halta fram sista kilometern. Den undre bilden är tagen vid ankomst till restaurangen.


Nu har jag insett att det är dax att inhandla ett par nya skor!   

Avslutningsvis hoppas "Hövdingen" haft skoj i kungliga huvudstaden och ätit massa gott (nyttigt så klart) , Vi ses på måndag då ödet är i VÅGENS HÄNDER!     

Ha en trevlig söndag och rör på fläsket!!


"Så länge man inte ger upp, har man inte förlorat."

Kommentarer
Postat av: linn

Nice! /Linn, vid frukostbordet

2012-05-06 @ 09:33:32
URL: http://www.linnlundborg.se
Postat av: Anonym

Ja du långben, skam den som ger sig! Hövdingen själv sitter på tåget hem från den kungliga huvudstaden och känner mig ganska fräsch efter 2 Treo i ett halv glas vatten till frukost. Gårdagen innehöll väldigt lite föda, endast 6 kycklingvingar och 1 banan har inmundigats sen jag kom såg o segrade i storstaden. Nu spänner vi musklerna och ser fram emot invägningen i morgon.

Chipp.

2012-05-06 @ 11:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0