Första veckans vinnare.......

Blev ingen mer eller mindre än..........
Vi väntar lite med det avslöjandet så kör vi lite kuriosa från helgen först.
Min Resa till den stora staden blev väl inte riktigt vad jag hade tänkt mig i vikt-tävlings-syftet direk! hade ju lite svårt att hålla mig till bara torrt vitt vin som jag hade tänkt mig, slank ner nån god liten fernet mellan varven oxå, och nån öl....och en massa drinkar, suck........
Men höll mig starkt från den goda maten våran huvudstad har att erbjuda, 6 kycklingvingar på O'learys va det enda som inmundigades under kvällen. Sen blev man ju bra blaskig i plocken framåt natten, men kul som satan hade vi! Hotell-frullen på söndag morgon kunde inte heller knäcka mitt järnpsyke! Dessvärre så föll jag igenom på söndagkväll och erkänner att jag mulade i mig ett o annat popcorn....men va fan! Nu ska jag straffa mig själv i veckan o köra ännu hårdare!
Långben o Lille-Fridolf har styrt restaurangskutan i helgen, har varit fint väder och hyffsat med folk. Men Gurra går ju runt o haltar med sinna fötter, ser ju ut som en handgranat exploderat i hälarna på han!

Men nu till veckans vinnare..........trumvirvel tack!
Veckans vinnare är ingen mer o ingen mindre än......

Gustav "Långben" Viiiiiiboooooorg!!!!!
Med en viktminskning på 4,0 kg och en viktprocent minskning på 3,5% så tar han på sig ledartröjan denna vecka!

Mats "Hövdingen" Hallgren lyckades att gå ner 2,4 kg och en procent minskning med 2,0%

Christos "Lilla-Fridolf" Giougas lyckades trycka ner sig 1,5 kg och en procent minsknig på 1,6%

Tycker att vi kriga på bra i veckan alla 3, Lördagen förstörde en del för mig. Jag vägde mig faktiskt i rent forskningsyfte INNAN jag åkte till Stockholm i lördags morse, och hade en ganska klar ledning då. Men ni ser hur det går när man är ute o slarvar! Så nu är det slutslarvat på ett tag......hoppas jag.

Well well mina smala fina vänner, nu ska jag ta o äta en morot......mums, sen återgå till lite arbete.

Hörs snart igen

"Jag får höja blicken, knyta näven i fickan o gå vidare"
-Filosofen Rickard Holm, Tofta Gård, Arboga.




Veckans öldrickare & veckans vinnare!


Kommentarer
Postat av: Coach Team Viborg

Bra jobbat grabbar!! :D Keep up the good work!

2012-05-07 @ 12:57:37
Postat av: R. Une

Fräsch blogg, man blir jävligt sugen på att åka ut och äta.

2012-05-07 @ 13:17:23
Postat av: Hallis

Hur menar du nu??

2012-05-07 @ 13:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0