4e veckans resultat + lite annat......

Halloj!
Då va 4e veckan avgjord och vi har nu kämpat oss igenom 1 månad. Därför kommer vi i dag lägga ut lite bilder på oss i bara mässingen igen.....huga! Inte nån favorit direkt, men vad gör man inte för att underhålla er! Och förhoppningsvis kommer vi se en väsentlig skillnad sista Augusti, annars vet i fan asså!!
Veckan som gått har rullat på bra. Jag själv har varit flitig med morgonfysiken, och matintaget har varit som sig bör, dock har det kanske blivit lite för mycket kvällspopcorn framför tv'n.....hmm. Och i lördagskväll va man ju bjuden på grillpartaj! Kan ni gissa hos vem.....??
Just det: NORGREN'S SÅKLART!! Karln i huset har ju knåpat på verandan hela veckan så det va ju dax o inviga den med lite grillning! Men jag trodde ju i min naivitet att jag skulle kunna klara av att äta väldigt lite, dricka vatten o sen gå hem runt halv tolv.......men icke sa nicke, inte jag inte!! Såklart så kommer ju grannen, kommisare Loman, alias Kenneth Snucke Garman över och har 1 liter gammeldansk med sig!!! Och han börjar helt plötsligt hälla i det i mitt och grillvärdens glas, hur fan ska man kunna hålla sig då!!! Men han va dålig på att fylla i sitt eget glas.....smutsigt gjort!! Så halv 3 började jag rulla hemåt, sen upp o jobba kl 8-17 och sen 18 hål golf efter det. Så kl 22.00 va jag hemma igen....behöver jag tillägga att jag somnade ganska omgående när jag kom hem?? Ser ju trots allt rätt pigg ut på bilden....men det va ju på första hålet oxå, 18 hål senare va det inte ett lika brett leende på läpparna kan jag lova!

Långben har oxå kämpat på bra Som jag varnade för förra veckan så lös det revansch i ögonen på honom efter förra veckans invägning.....kommer det att räcka för seger denna vecka tro?? Han har ju spelat några fotbollsmatcher i veckan oxå. Och han utlovade seger och att han skulle drämma upp ett bar baljor i krysset, men så blev det inte! Men han springer säkert fortare nu.....
Han har även inhandlat nya motions-skor så han ska slippa skavsår


Lille-Fridolf har inte jobbat nåt den här veckan, och när han dök upp till invägningen i morse så hade han nog inte legat i alltför mycket i veckan tror jag.

Då va det dax att avslöja vinnaren..........trumvirvel tack!

Veckans vinnare blev återigen Hövdingen Hallgren!!
Med en viktminskning på 2,0 kg och -1,8% så ställer jag mig överst på pallen igen

Nr 2: Gustav Långben Viborg
Viktminsknig: 1,6 kg och -1,5%

Sista platsen tog Christos Lille-Fridolf Giourgas
Där hände det ingenting! +- 0!

Vi lyckades tillsammans på första månaden gå ner 20,1 kg
Jag: 9 kg
Gurra: 8,6 kg
Chrille: 2,5 kg
Ska bli spännande och se hur mycket det blir kommande månad.

Nu kommer lite sexiga bilder. Förmodligen kommer det komma en massa kärleksbrev ut till restaurangen nu, men det får vi försöka leva med!


Minus 8,6 kg! Men va är det som sticker ut Gustav??


Minus 9,0 kg.....här sticker det oxå ut lite här o var, men på "fel" ställe kanske. Verkar även ha fått fågelben under denna månad!


Minus 2,5 kg. Lägg märke till solbrännan!!

Och på tal om lika som bär!!

Lill-Knas & Stor-Knas på den gamla goda Ågården tiden!

Skapligt klot-fejs man ligger inne med!

Det är inte bara en gång folk har undrat om vi är bröder! Har även fått förfågningar om vi är tvillingar!!! Ska jag eller Lillen ta det som en komplimang??

Va förresten in och lämnade in travet på Arboga Spelbutik i lördags. Jonken Gustavsson måste ligga inne med årets hårdaste frisyr! 5 frisyrer av 5 möjliga på den!

Well well mina smala fina vänner, nu ska jag göra nåt annat.

Återkommer i veckan med Lite Mats-Peter i shopen, och lite annat smått & gott.

Simma lugnt!

"Hellre spolarvätska i en Taunus, än polarns vätska i anus"
-Grönsakshandlare D.Hansson, Örebro.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0