2a veckan avgjord!!

Jaha mina damer och herrar, då va andra veckan avklarad!
Men vi börjar med lite rapporter från helgen. Men misstänker att ni kan ana vad undertecknad höll på med.....
Eftersom Rangers avancerade tiil semi-final i lördags natt så kan jag tala om att det firades rejält med konjak o goda viner hemma hos Norgren tillsammans med Lill-Knas Haglind och Wild-Kid Keller! Oj va skoj vi hade!!
Och givetvis så fångade Långben upp ett litet fint foto på mig i söndags förmiddag.

"Man måste hålla humöret blött, jag är full o har det gött"
En bild säger mer än tusen ord..................
Som ni förstår av denna gudomliga bild så sköt jag ju mig själv i sank skulle man kunna säga.....igen!
Alla vet ju vad alkoholhaltiga drycker ställer till med!! Men till helgen som kommer finns det ingenting i hela världen som kan få mig att dricka en droppe!!! Och det svär jag på!

Långben hade ju träningsläger i helgen nu när hans sambo va hemma, mycket fysisk aktivitet och nyttig mat, han ligger i bra även på helgerna.....men snart åker han dit han oxå, gossen gillar att ta sig ett glas han oxå emellanåt.
Lille-Fridolf har varit här och jobbat i helgen. Och han verkar bemästra sin nya fina Iphone ganska bra, även om han fortfarande har mycket att lära!

Nu över till veckans vinnare!
Denna vecak vanns ÅTERIGEN av Gurra Långben!

Med en viktminskning denna vecka på 3,1 kg och en procent minskning på 2,8% gled han upp på första platsen igen!

Jag själv lyckades, trots helgens bravader, gå ner 2,6 kg, och en procent minskning på 2,3%, och det knep man andra platsen på.

Christos "Lille-Fridolf" Giourgas gick ner 0,9 kg, och en procent minskning på 1%

Vi har nu efter 2 veckor lyckats att gå ner 14,5 kg tillsammans, vilket jag tycker är imponerande! Håller vi det här tempot så klipper vi 50 pannor långt innan utsatt datum!


Well well mina smala fina vänner, nu är det dax o börja bli hård som satan mot sig själv den här veckan! Nästa vecka ska jag tamejfan vinna!! Börjar bli dyrt det här om jag ska ge bort segern till Långben varenda vecka!
Så¨nu är det bara o bita i hop som Thomas Wassberg skulle ha sagt!

Håll huvet högt, så hörs vi snart igen!

"För att hag ska umgås med folk, ska det ha; antingen ett själsliv eller pengar eller uppskatta sprit"
-Conny "Klack" Strömberg, jobbsökande hockeyspelare.


Kommentarer
Postat av: Henrik

Snyggt jobbat grabbar!

2012-05-14 @ 12:54:27
Postat av: marcus

Hejja gurra!

2012-05-15 @ 13:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0